من بن لادن را کشتم

آخرين مطالب



من بن لادن را کشتم

به گزارش آخرین نیوز به نقل از ایرنا، این نشریه انگلیسی فاش کرد که 'راب اونیل' همان فردی است که به همراه 22 کماندو آمریکایی دیگر در تابستان سال 2011 میلادی، برای کشتن بن لادن به مخفی گاه وی در پاکستان حمله و آخرین تیر را به سوی سرکرده القاعده شلیک کرد.

به نوشته میل آنلاین، این نظامی آمریکایی که سال ها، اسم و واحد نظامی اش، به شدت مخفی نگه داشته شده بود، پس از 16 سال از خدمت نیروی دریایی آمریکا کناره گرفته است.

میل آنلاین افزود: شبکه خبری 'فاکس نیوز' هم قرار بود که اواخر ماه جاری میلادی در یک گزارش خبری نام وی را فاش سازد، اما روز چهارشنبه گذشته پدرش 'تام اونیل'، تایید کرد که پسرش 'راب' ، فردی است که بن لادن را در شب 29 ماه می 2011 میلادی کشته است.

این نشریه اضافه کرد: تام اونیل گفت که پسرش برای کشتن بن لادن در مخفی گاه وی در منطقه 'ابت آباد' پاکستان، مبادرت به سه بار شلیک کرده است.

اونیل به میل آنلاین گفته است: مردم می پرسند که آیا نگران نیستی که مورد حمله داعش قرار بگیر؟ زیرا راب در انظار عموم حاضر می شود و من در پاسخ می گویم که یک هدف بزرگ مقابل خانه ام قرار می دهم و روی آن می نویسم که بیایید و ما را بگیرید.

بنا بر نوشته میل آنلاین، تاکنون به دلایل امنیتی مشخص نبود که بن لادن دقیقا چگونه کشته شده و چه افرادی در قتل او دخالت داشته اند.

راب اونیل ساکن 'مونتانا'، گفته است که در جریان خدمت نظامی اش، طی ماموریت های زیادی از جمله در عراق و افغانستان حضور داشته و مدال لیاقت نیز دریافت کرده است.

میل آنلاین افزود: راب اونیل که در سال گذشته نیز با مجله 'اسکوایر' مصاحبه کرده، اما هویتش را فاش نساخته بود، گفته است که در سن 19 سالگی در واکنش به یک شکست عشقی، وارد ارتش آمریکا شده است.

نشریه اسکوایر در این گفت وگو که از اونیل به عنوان یک 'تیرانداز' نام می برد، می نویسد: این قهرمان گمنام ارتش آمریکا که زمانی بزرگترین تهدید را به قتل رساند، اکنون بدون مستمری، شغل مناسب، دفترچه خدمات درمانی و حتی امنیت نسبی برای خود و خانواده اش بسر می برد.

به نوشته اسکوایر، اونیل صلاحیت دریافت مستمری و خدمات تامین درمان را ندارد، زیرا این گونه خدمات شامل حال کسانی است که 20سال تجربه همکاری در ارتش داشته اند.

شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرده بود که در 11 و 12 نوامبر امسال (20 و 21 آبان ماه) فیلم مستندی را پخش می کند که در آن هویت قاتل اسامه بن لادن سرکرده سابق گروه القاعده در سال 2011 معرفی می شود.

این شبکه در بیانیه خود اعلام کرده است: گروه کماندویی نیوی سیلز که عملیات کشتن بن لادن را انجام داد از چگونگی انجام آموزش های ویژه برای به قتل رساندن وی خواهد گفت.

همچنین در لحظاتی از فیلم، چگونگی دفن سری بن لادن و نیز مراسم اهدای پیراهن قاتل بن لادن به موزه 11 سپتامبر نیویورک پخش خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ادامه مطلب...
این صفحه را در گوگل محبوب کنید